Получаването на стоката става само след подписване на документ от страна на Купувача, удостоверяващ приемо-предаването ѝ.
Сроковете за доставка на поръчани чрез онлайн магазина стоки са следните: За стоки поръчани до 17.00 часа: следващия работен ден за градовете, в които СПИДИ има офис.
За стоки поръчани след 17.01 часа, както и за градовете, в които СПИДИ няма офис: до 2 работни дни.
Всяка пратка е застрахована от Продавача в пълния размер на стойността на поръчаните продукти.
Всяка пратка е с включена такса за наложен платеж (ако начинът на плащане е такъв), както и опцията "преглед на стоките".
Възможно е по желание на Купувача доставката да бъде извършена и с куриер, различен от СПИДИ.
В такива случаи цената за доставката, застраховката, таксата наложен платеж и каквито и да било долълнителни опции са изцяло за сметка на Купувача по текущия ценоразпис на съответния избран от Купувача куриер, независимо от стойността на поръчката!
В такива случаи Продавачът не гарантира сроковете на доставка, посочени по-горе!
Продавачът си запазва правото едностранно, без да е необходимо да информира Купувача, да удължава посочените срокове за доставка, когато куриерът, извърващ доставката, го е информирал или е публикувал на сайта си предупреждения за възможни забавяния в доставките.
При невъзможност за връчване на пратката при първо посещение, не по вина на Продавача и/или куриера (в случай, че няма никой на адреса и др.), лицето извършващо доставката оставя известие, в което посочва телефон за връзка, на който получателят следва да се обади в срок от три дни за да бъде уточнен нов срок за извършване на доставката.
При невъзможност за връчване на пратката и при второ посещение не по вина на Продавача и/или куриера, Договорът за продажба от разстояние автоматично се прекратява, като в този случай, като санкция за неизпълнението му от страна на купувача, Продавачът задържа всички заплатени от Купувача суми.
Посоченото в предходното изречение се отнася и за случаите, когато Получател неоснователно откаже да приеме дадена пратка. Продавачът и/или куриера не носят отговорност за неизпълнение на поръчка в случаите, когато Купувачът е посочил неверни, непълни и/или неточни лични данни, включително когато е посочил непълен, неточен или фиктивен адрес.
Subscribe
Sign up to get the latest on sales, new releases and more …