Безплатна доставка на всички продукти над 100 лв.

0

Количката е празна

  • Add description, images, menus and links to your mega menu

  • A column with no settings can be used as a spacer

  • Link to your collections, sales and even external links

  • Add up to five columns

  • ДОСТАВКИ

    • Цената на куриерската услуга за поръчка на стойност до 100.00 лв. с ДДС е 5.00 лева с ДДС.
    • Доставката на поръчка на стойност над 100.01 лв. с ДДС е безплатна.
    • Доставката на поръчани от онлайн магазина продукти се извършва само до адреси на територията на Република България.
    • Куриер за всички доставки е СПИДИ.
    • Получаването на стоката става само след подписване на документ от страна на Купувача, удостоверяващ приемо-предаването ѝ.
    • Сроковете за доставка на поръчани чрез онлайн магазина стоки са следните: 
      За стоки поръчани до 17.00 часа: следващия работен ден за градовете, в които СПИДИ има офис.
    • За стоки поръчани след 17.01 часа, както и за градовете, в които СПИДИ няма офис: до 2 работни дни.
    • Всяка пратка е застрахована от Продавача в пълния размер на стойността на поръчаните продукти.
    • Всяка пратка е с включена такса за наложен платеж (ако начинът на плащане е такъв), както и опцията "преглед на стоките".
    • Възможно е по желание на Купувача доставката да бъде извършена и с куриер, различен от СПИДИ.
      • В такива случаи цената за доставката, застраховката, таксата наложен платеж и каквито и да било долълнителни опции са изцяло за сметка на Купувача по текущия ценоразпис на съответния избран от Купувача куриер, независимо от стойността на поръчката!
      • В такива случаи Продавачът не гарантира сроковете на доставка, посочени по-горе!
    • Продавачът си запазва правото едностранно, без да е необходимо да информира Купувача, да удължава посочените срокове за доставка, когато куриерът, извърващ доставката, го е информирал или е публикувал на сайта си предупреждения за възможни забавяния в доставките.
    • При невъзможност за връчване на пратката при първо посещение, не по вина на Продавача и/или куриера (в случай, че няма никой на адреса и др.), лицето извършващо доставката оставя известие, в което посочва телефон за връзка, на който получателят следва да се обади в срок от три дни за да бъде уточнен нов срок за извършване на доставката.
    • При невъзможност за връчване на пратката и при второ посещение не по вина на Продавача и/или куриера, Договорът за продажба от разстояние автоматично се прекратява, като в този случай, като санкция за неизпълнението му от страна на купувача, Продавачът задържа всички заплатени от Купувача суми.
    • Посоченото в предходното изречение се отнася и за случаите, когато Получател неоснователно откаже да приеме дадена пратка. Продавачът и/или куриера не носят отговорност за неизпълнение на поръчка в случаите, когато Купувачът е посочил неверни, непълни и/или неточни лични данни, включително когато е посочил непълен, неточен или фиктивен адрес.